Розвиток професійних навичок в класі англійської мови та поза ним
Вивчення англійської мови та зростання професійних навичок багато років вважаються в нашій країні справжньою інвестицією дорослих в кар’єрний успіх. Видавництво National Geographic Learning підтримує тих, хто прагне йти цим шляхом, та пропонує якісні навчальні матеріали. Вони не зупиняються на вивченні нових слів і граматичних структур, а системно стимулюють учнів спілкуватися, покращувати свої вміння, привчають до самостійності в здобутті знань та полегшують інтеграцію в глобальний контекст.
Нещодавнє дослідження, проведене компанією LinkedIn, показало, які навички є найважливішими для роботодавців у 2023 році.
Ми підготували таблицю з навчальними цілями, цікавими завданнями в класі та поза ним, які допоможуть вам залишатися в тренді корпоративного навчання для дорослих.
Перевірте себе, що вже робите з учнями для того, щоби привнести їхній професійний світ у свій клас, та візьміть декілька нових ідей на наступні уроки.
Навички | Навчальні цілі | Завдання в класі | Завдання поза класом |
Вирішення проблем | Учні можуть ідентифікувати та вирішувати проблеми в логічному та ефективному порядку | Розв’язання головоломок, пошук творчого вирішення буденних проблем | Групові проєкти з поступовими ускладненнями, відвідування квест-кімнат |
Відповідальність | Учні можуть виконувати свої обов’язки та дотримуватися домовленостей | Створення спільного переліку правил взаємодії в класі, обговорення цілей уроку, відстеження прогресу, завдання на рефлексію | Індивідуальні проєкти, які потребують дотримуватися послідовних кроків |
Інновація | Учні можуть генерувати нові ідеї | Brainstorming, пошук творчого вирішення буденних проблем, рольові ігри з надання нетипових послуг, написання віршів та есе | Змагання та галузеві конкурси на кращі ідеї |
Критичне мислення | Учні можуть аналізувати інформацію та робити висновки | Оцінка аргументів за та проти в дебатах, розподіл інформації на факти та судження, визначення недостатності знань для експертної оцінки та пошук джерел її отримання | Дискусії про поточні події та новини |
Лідерство | Учні можуть надихати та мотивувати інших, щоби досягти спільної мети | Групові проєкти, завдання на обговорення теми з розподілом на лідера-медіатора-підтримку | Громадська діяльність та активізм |
Медіація | Учні можуть допомагати сторонам у конфлікті проявляти емпатію та досягти вирішення питань | Рольові ігри, вправи з медіації концепцій та спілкування | Волонтерські проєкти з якомога найчастішою взаємодією з різними групами людей |
Організація робочого середовища | Учні можуть тримати під контролем здобуту інформацію та матеріали | Складання списку завдань, вправи з медіації текстів (нотатки, підсумки, звіти, переклад) | Заведення зошита, використання інтерактивних дошок та створення більш розгалуженої системи для вивчення мови |
Продуктивність | Учні можуть ефективно використовувати свій час і ресурси | Постановка цілей, відстеження прогресу та завдання на самооцінювання та оцінювання своїх колег | Проєкти, які мають на меті створення фізичного продукту |
Професіоналізм | Учні можуть поводитися в робочому середовищі належним чином і з повагою до оточення | Вправи з медіації комунікацій, рольові ігри з швидкою зміною ролей учасників | Курси або тренінги з професійної етики |
Співпраця | Учні можуть ефективно працювати з іншими, щоби досягти спільної мети | Групові проєкти, дебати, дискусії зі зміною співрозмовників | Соціальні проєкти |
Спілкування | Учні можуть чітко та ефективно висловлюватися, як усно, так і письмово | Презентації, есе, рольові ігри | Публічні виступи, конкурси |
Управління часом | Учні можуть пріоритезувати завдання та дотримуватися термінів | Завдання з таймером, відслідковування тривалості виконання завдань, обговорення тем Learning to Learn, щоби оптимізувати час | Планування свого розкладу з врахуванням робочого, навчального часу та відпочинку |