Методична робота
ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ МЕТОДИЧНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ ЩОДО ОКРЕМИХ ПИТАНЬ ЗДОБУТТЯ ОСВІТИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ (детальніше)
ПРО ДЕЯКІ ПИТАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗДОБУТТЯ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ТА ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ (детальніше )
Методична робота – це заснована на досягненнях науки та передового досвіду система аналітичної, організаційної, діагностичної, пошукової, дослідницької, науково-практичної, інформаційної діяльності з метою удосконалення професійної компетентності педагогічних працівників та підвищення ефективності освітнього процесу.
Завдання методичної роботи:
1. Глибоко вивчати зміст галузей нового Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти та нормативних документів з метою побудови освітнього процесу на якісно новому рівні на основі компетентнісного підходу до навчання учнів, впровадження продуктивних технологій навчання.
2. Впроваджувати педагогічні стратегії розвитку інноваційної особистості вчителя та учня засобами інформаційних технологій.
3. Забезпечити методичний супровід стандартизації базової і повної загальної середньої освіти, до профільного навчання в основній школі, профільного навчання в старшій школі.
4. Проводити методичні заходи, спрямовані на розвиток творчих можливостей педагогів, виявлення перспективного педагогічного досвіду та участь у його вивченні, узагальненні та впровадженні.
5. Спрямувати роботу шкільних методичних об’єднань на підвищення якості навченості учнів на основі проблемного аналізу даних моніторингових досліджень, рівня предметної підготовки через технологізацію навчального процесу і впровадження компетентнісного підходу до навчання.
6. Постійно поповнювати та оновлювати знання у напрямі впровадження ІКТ, набутті практичного досвіду інформатизації освітнього процесу.
7. Працювати над питанням психолого-педагогічного супроводу навчання і розвитку учнів, збереження психічного і фізичного здоров’я учнів через запровадження валеологізації та здоров'єзберігаючих технологій навчання.
8. Активно стимулювати учнів до самостійної діяльності, яка забезпечує учневі самоосвіту, саморозвиток, самовираження в ході оволодіння знаннями.
9. Використовувати в освітньому процесі нові технології продуктивного навчання, інтерактивні техніки, електронні підручники, навчальні посібники та засоби навчання відповідно до рівня розвитку високих технологій, створення умов для використання ресурсів Інтернету спрямовані на розвиток особистості учня, підвищення ефективності і якості освіти.
10. Створити умови для безперервного зростання рівня педагогічної майстерності вчителів, їх самоосвітньої діяльності, участі в інноваціях, експериментах, творчих пошуках.
11. Організувати методичну допомогу молодим учителям з боку досвідчених.
12. Створити умови для безперервного вдосконалення фахової освіти і кваліфікації педагогічних працівників.